• info@seventurizm.com
  • +90 286 512 5048
29.11.2022
  DOĞU ANADOLU TURU (7 GÜN - 6 GECE)   # 8978
3,800,00 TL   -   7 Gün..
Kişi başı fiyat
GENİŞ BİLGİ İÇİN TIKLAYIN
DOĞU ANADOLU TURU (7 GÜN - 6 GECE) ve diğer hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.
 +90 286 512 5048
 +90 541 420 0017
 info@seventurizm.com
Sosyal medyada bizi paylaşın..

DOĞU ANADOLU

1.GÜN:05:00:ÇANAKKALE MERKEZDEN HAREKET EDİYORUZ. MOLALI YOLCULUK İLE YOZGAT’TA OTELİMİZE ULAŞIYORUZ  VE KONAKLIYORUZ

2.GÜN:OTELİMİZDE KAHVALTIMIZI ALDIKTAN SONRA SİVAS ŞEHİR MERKEZİNE ULAŞIYORUZ VE SİVAS’TA KONGRE BİNASI KALE İÇİ BURİCİYE,ŞİFAİYE,ÇİFTE MİNARE,GÖK MEDRESE GEZİMİZİ TAMAMLAYIP ERZİNCAN  İLİMİZE GEÇİYORUZ ÖĞLE YEMEĞİMİZİN ARDINDAN BAKIRCILAR ÇARŞISI VE ALIŞVERİŞLERİMİZİN ARDINDAN EKŞİ SU SAZLIĞI DEVAMINDA ERZURUM ŞEHİR MERKEZİNE GEÇİYORUZ VE KONAKLIYORUZ

3.GÜN:OTELİMİZDE KAHVALTIMIZI ALDIKTAN SONRA ERZURUM ŞEHİRMERKEZİNDE TAŞHAN,ULU CAMİİ,CİFTE MİNARE,KALESİ VE ERZURUM EVLERİNİ GEZDİKTEN SONRA SARIKAMIŞ İLÇESİNE GEÇİYORUZ ŞEHİTLİĞİMİZİ GEZDİKTEN SONRA KARS ŞEHİRMERKEZİNE ULAŞIYORUZ  KARS KALESİ VE ŞEHİRMERKEZİ GEZİMİZİ TAMAMLAYIP ERMENİSTAN SINIRINA GEÇİYORUZ ANİ HARABELERİNİ GEZDİKTEN SONRA IĞDIR ŞEHİR MERKEZİNE GEÇİYORUZ VE  KONAKLIYORUZ.

4.GÜN:  OTELİMİZDE KAHVALTIMIZI ALDIKTAN SONRA  DOĞU BEYAZIT(AĞRI) İSAKPAŞA SARAYI İLE GEZİMİZE BAŞLIYORUZ GEZİMİZİ TAMAMLADIKTAN SONRA İRAN SINIR HATTINI VE TENDÜREK DAĞININ PATLAMASIYLA YOL GÜZARGAHINA KADAR YAYILMŞ LAV KALINTILARINI İZLEYEREK MURADİYE ŞELALESİNE ULAŞIYORUZ ASMA KÖPRÜ ÜZERİNDEN GEÇEREK GÜZEL HATIRA FOTOĞRAFLARIMIZI TAMAMLAYIP VAN ŞEHİR MERKEZİNE GEÇİYORUZ ÇARŞI ALIŞVERİŞ VE ÖĞLE YEMEĞİMİZİN ARDINDAN GEVAŞ İLÇESİNDE  AKDAMAR ADASINA TEKNE TURU İLE BAŞLIYORUZ AKDAMAR ADASINI GEZDİKTEN SONRA BİTLİS TATVAN’DA  VE OTELİMİZDE  KONAKLIYORUZ.

5. GÜN: OTELİMİZDE KAHVALTIMIZI ALDIKTAN SONRABİTLİS AHLAT’TA SELÇUKLULARDAN KALMA OTEĞI MEZARLIĞI KÜMBETLERİ GEZDİKTEN SONRA MUŞ ŞEHİRMERKEZİNE GEÇİYORUZ ÇARŞI GEZİNTİSİNDEN SONRA MUŞ OVASINDAN BİNGÖL ŞEHİR MERKEZİNDE YÜZEN ADALAR VE ÖĞLE YEMEĞİMİZİN ARDINDAN TUNCELİ ŞEHİR MERKEZİNE ULAŞIYORUZ ÇARŞI GEZİMİZDEN SONRA TUCELİ PERTEK’TEN GEMİ İLE ELAZIĞ İLİMİZE GEÇİŞ YAPIYORUZ ELAZIĞ’DA OTELİMİZDE   KONAKLIYORUZ.

6. GÜN : OTELİMİZDE  KAHVALTIMIZI ALDIKTAN SONRA ELAZIĞ HARPUT İLE GEZİMİZE BAŞLIYORUZ DEVAMINDA MALATYA ÜZERİNDEN  DARENDE SOMUNCU BABA KÜLLİYESİ VE KUDRET HAVUZLARINI GEZDİKTEN SONRA KAYSERİ ŞEHİR MERKEZİNE GEÇİYORUZ ÇARŞI ALIŞVERİZ  VE GEZİMİZİ TAMAMLADIKTAN SONRA NEVŞEHİR’DE OTELİMİZDE KONAKLIYORUZ

7.GÜN :OTELİMİZDE KAHVALTIMIZI ALDIKTAN SONRA TUZ GÖLÜNE GEÇİYORUZ TUZ GÖLÜ GEZİMİZİ TAMAMLADIKTAN SONRA MOLALI YOLCULUĞUMUZ İLE GEZİMİZİ TAMAMLIYORUZ.

FİYAT:..................

NOT: FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLERİMİZ: ODA, KAHVALTI, REHBERLİK HİZMETLERİ, SEYAHAT SİGORTALARI VE ARAÇ İÇİ İKRAMLARIMIZDIR