• info@seventurizm.com
  • +90 286 512 5048
18.04.2024
  KONYA KAPADOKYA TURU   # 8976
3000TL,00 TL   -   2 Gün..
Kişi başı fiyat
GENİŞ BİLGİ İÇİN TIKLAYIN
KONYA KAPADOKYA TURU ve diğer hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki bilgilerimizden bize ulaşabilirsiniz.
 +90 286 512 5048
 +90 541 420 0017
 info@seventurizm.com
Sosyal medyada bizi paylaşın..

KAPADOKYA

Anadolu'nun Bozkırında Ama Farklı Bir Hayal Ve En Eski Uygarlıklarından Bir Tanesi… Fantastik Öykülerin Düşsel Mekânı Kapadokya (Cappadoci̇a)… Olağanüstü Coğrafi Yapısı, Ünlü Atları, Güvercinleri, Üzümleri ile Anadolu’nun Vazgeçilmez Mührü Güzel Atlar Ülkesi Kapadokya...

Eğlenceli ve Keyifli yolculuğumuzun sonunda, Türkiye'nin tuz ihtiyacının %40'ının sağlandığı, 1.665 km² alanı bulunan Tuz Gölü'nün kenarınjdan sabaha karşı panaromik olarak geçip AKSARAY istikametine doğru yol alıyoruz., Hititler devrinde "Garsaura" adıyla anılan Aksaray istikameti ile Perslerin “Güzel Atlar Diyarı” diye adlandırdıkları Kapadokya coğrafyasına giriş yapıp,

Sığınak amaçlı inşa edilmiş yeraltı şehirlerinden Saratlı Yeraltı Şehri’ni ziyaret edeceğiz. Ziyaretimizin bitiminde, antik adı Venessa olan Avanos’a ulaşıp, Sayan Onyx Taş Atölyesi’nde, Kuvars grubunda yer alan Akik'in bir alt türü olan Onyx Taşının özellikleri ve işlenişlerine dair bilgiler alıp, Avanos’ta Kayaya Oyma Restoranımızda vereceğimiz (Ekstra)

Öğle Yemeği Molası sonrasında Hititlerden günümüze babadan oğula devam eden Çömlek Atölyesinde eğlenceli gösteri eşliğindeki çömlek yapımını izleyip, alışveriş yaparak, çok başlı peribacalarının en güzel örneklerini göreceğiniz Paşabağları’nda (Aziz Simeon Vadisi) verilecek molada, peribacaları arasında dolaşıp fotoğraflar çekeceğiz. ilginç peribacası oluşumlarını içerisinde barındıran, adını Deve şeklindeki peribacasından alan Develi Vadi (Devrent Vadisi) gezisini yapıp,

Bizans İmparatorluğu döneminde “Osiana” adı ile tanınmış Ürgüp’ü panoramik görerek,  2005 tarihinde tedavüle çıkartılan 50 Yeni Türk Lirası'nın arka yüzünden hatırlayacağımız Üç Güzeller Peribacalar’nda fotoğraf molası devamında, Uçhisar Kalesi’ni de fotoğraflayacağınız Güvercinlik Vadisi’nde vereceğimiz mola bitiminde yorucu ama keyifli geçen günün ardından. Konaklama için hotelimize gidiyoruz.

KONAKLAMA VE AKŞAM YEMEĞİ HOTELİMİZDE

KONYA

Hotelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından,KONYA turumuza profesyonel rehberimizin eşliğinde başlıyoruz.

Hotelden Çıkış - Konya - Mevlana Müzesi - Şems-i Tebrizi - Meram Bağları - Alaattin Tepesi – Antik Sille köyü- Kule Site,KELEBEKLER MÜZESİ
 İlk olarak Bilginlerin Sultanı Düşünce Adamı Mevlana Celaleddin Rumi Hazretlerin kabri olan ve şuan müze olarak faaliyette bulunan ‘Mevlana Müzesi’ ziyareti.
Müze, Selçuk sarayı’ nın gül bahçesi iken Alaattin Keykubat tarafından Mevlana’nın babasına hediye ediliyor. İçerisinde Kubbe-i Hadra (yeşil kubbe) Şeb-i Arus havuzu, Tikavet odası, gül bahçesi, sandukalar, semahane ve matbah bölümleri yer almaktadır. Adeta huzura erişeceğiniz Mevlana müzesinde ney sesi ile kendinizden geçeceksiniz. Ardından Mevlana nın dünyasında ki büyük düşünür Şems-i Tebrizi türbesi ziyaretini gerçekleştiriyoruz ve burada ünlü Konya şekeri ve hediyelik eşya almak isteyen misafirlerimiz için serbest zaman veriyoruz. Sonrasında ise yöresel öğle yemeğimizi almak üzere restoranımıza hareket (etli ekmek menü extra)

Yemek sonrası konyanın en önemli simgelerinden biri olan tropik KELEBEK MÜZESİ ni ziyaret ediyoruz….

Ardından Konya’nın en güzel yerlerinden biri olan Meram bağlarına varış. Konya şehir turumuzu yaparken bir yandan da Avrupa’nın en uzun döner kavşağı olan Alaattin meydanın dan (tepesinden) geçiyor ve  Alaattin tepesinde çay içiyoruz.Alaattin camini görüyoruz (Panoramik)

Sonrasında ise Konya’nın en yüksek merkezi olan Kule Site’ ye götürüp 42.Kat’a çıkarıyoruz. (iş merkezinin açık olması halinde) turumuzun’ un son noktası burası oluyor.Konya Mevlana turu muzu sonlandırıyoruz ve Çanakkaleye dönüşe geçiyoruz…